×

Consultări publice

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 /2018 privind actele normative, Legii nr.239/2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărârii Guvernului nr. 967 /2016 privind  mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional   şi  dispoziţiei  primarului  nr.79 din 05.09.2025   iniţiază,  începând cu data de  05.09.2025 consultarea publică a proiectelor  de decizie:

 1. „Cu privire la  mersul  acumulării impozitului  funciar şi  pe  bunurile imobile  la  bugetul   sătesc”

2.„Cu  privire  la  scutirea  de  plata  impozitelor  pentru   anul  2025

3.„Cu privire la  modificarea  deciziei  consiliului sătesc Rădeni  nr. 07/30  din 06.12.2024 privind  aprobarea bugetului primăriei  Rădeni  pentru  anul 2025  in lectura a doua ”

4.“Cu privire la  acordarea  ajutorului  unic”

5.,,Cu privire la stabilirea sectorului de drum din  intravilanul satului Rădeni pentru efectuarea lucrărilor de construcţie din mijloacele financiare acordate  din Fondul  rutier

6.„Cu privire la Programul de activitate al  Consiliului  sătesc pe tremestrul IV al anului 2025”

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de  22.09.2025  ora  9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni4435@gmail.com   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa  primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 22.09.2025  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

            Jardan    Liuba,Secretara Consiliului sătesc,

Responsabilă de desfășurarea audierilor publice

________________________________________________________________________________________________________________________________

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 /2018 privind actele normative, Legii nr.239/2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărârii Guvernului nr. 967 /2016 privind  mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional   şi  dispoziţiei  primarului  nr.70 din 13.08.2025   iniţiază,  începând cu data de  13.08.2025 consultarea publică a proiectelor  de decizie:

1.„Cu privire la  executarea bugetului sătesc aprobat pentru anul 2025”

2.„Cu privire la modificarea  anexei  nr.11 la  decizia Consiliului sătesc nr.07/30  din

06.12.2025 privind aprobarea în lectura a doua a bugetului sătesc pentru anul 2025”

3.„Cu privire la  modificarea  deciziei  consiliului sătesc Rădeni  nr. 07/30  din 06.12.2024 privind  aprobarea bugetului primăriei  Rădeni  pentru  anul 2025  in lectura a doua ”

  1. „Cu privire la acordul Consiliului sătesc de primire în proprietatea a bunuri materiale”
  2. „Cu privire la casarea bunurilor uzate  raportate la mijloace fixe de la  bilanţa primăriei”

6.”Cu  privire  la  aprobarea  dispoziţiei   primarului”

  1. “Cu privire la  acordarea  ajutorului  unic”

8.“Cu privire la desemnarea  candidaţilor  membrilor pentru constituirea organelor  electorale”

  1. “Cu privire la  permisiunea de elaborare a schemei urbanistice  rurale”

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de  19.08.2025  ora  9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni4435@gmail.com   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa  primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 19.08.2025  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

            Jardan    Liuba ,Secretara Consiliului sătesc,

Responsabilă de desfășurarea audierilor publice

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   invită  toţi  deţinătorii  de  animale  domestice  din  localitate  la  consultarea  publică  care se va desfăşura  la  data  de  26.02.2025,  ora 9.00  în  sala de  şedinţă a  primăriei  satului  Rădeni  pentru  consultarea publică  a proiectelor  de decizii:

       1.”Cu privire  la  schimbarea  modului  de folosinţă  a  terenului  nr.2538101.649,suprafaţa  10,9139 ha,    domeniul public al  UAT  Rădeni”

       2.”Cu privire  la  schimbarea  modului  de folosinţă  a  terenului  nr.2538101.650, suprafaţa 12,2127 ha,  domeniul public al  UAT  Rădeni”

       3.”Cu privire  la  schimbarea  modului  de folosinţă  a  terenului  nr.2538101.651, suprafaţa 4,3599 ha,  domeniul public al  UAT  Rădeni”

      4.”Cu privire  la  schimbarea  modului  de folosinţă  a  terenului  nr.2538106.237, suprafaţa 8,4142 ha, domeniul public al  UAT  Rădeni”

     5.”Cu privire  la  schimbarea  modului  de folosinţă  a  terenului  nr.2538106.238, suprafaţa 3,6473 ha,  domeniul public al  UAT  Rădeni”

    6.”Cu privire la schimbarea  modului  de folosinţă  a  terenului  nr.2538106.239, suprafaţa 1,5004 ha, domeniul public al  UAT  Rădeni”

    7.”Cu privire la schimbarea  modului  de folosinţă  a  terenului  nr.2538106.240, suprafaţa 1,2206 ha, domeniul public al  UAT  Rădeni”

    8.„Cu privire la calculul impozitului funciar pentru  folosirea păşunilor  pentru anul  2025”

Toate  terenurile  sunt  amplasate   pe  şesul  Culei  /partea dreaptă  şi  partea   stăngă/

           Scopul  este de a consulta  public deţinătorii  de animale  conform  legislaţiei în  vigoare privind schimbarea modului de folosinţă a terenurilor proprietate publică UAT Rădeni.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de  26.02.2025  ora  09.00 pe adresa electronică:    la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panourile  informative  din   sediul   Primăriei  Rădeni, Centrul   comunitar,

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va

convoacă în şedinţă la data  de 26.02.2025  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

Roşca     Ion,  primarul    satului

______________________________________________________________________________________________________________________________

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   şi  dispoziţiei  primarului  nr.04 din 15.01.2025   iniţiază,  începând cu data de  15.01.2025 consultarea publică a proiectelor  de decizie:

1.„Cu privire la  corelarea bugetului  primăriei satului Rădeni aprobat pentru  anul 2025  cu Legea  bugetului de stat aprobat pentru anul 2025 ”

/Raportor-  Elena  Pălitu , contabil-şef/

2„Cu privire  la efectuarea lucrărilor de tăiere şi   curăţire  pe  sectorul  de  pădure  aflat  în  proprietatea UAT  Rădeni”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

3,,Cu privire la aprobarea matetrialelor de delimitare  a  terenului  proprietate  publică UAT  Rădeni  cu  nr.cadastral  25381010650 şi  înregistrarea dreptului de proprietate a bunului  imobil”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

4.,,Cu privire la aprobarea matetrialelor de delimitare  a  terenului proprietate publică  UAT  Rădeni  cu  nr.cadastral  25381010651 şi  înregistrarea dreptului de proprietate a bunului  imobil”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

5.„Cu privire la anularea planului geometric nr cadastral  2538112136  și radierea  din baza de date  grafice a  Registrului bunurilor imobile”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

6.„Cu privire la anularea planului geometric nr cadastral  2538112.096  și radierea  din baza de date  grafice a  Registrului Bunurilor Imobile”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

7.. „Cu privire la reprezentarea  în    instanțele  judecătoreşti”

                   /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de   20.01.2025  ora  10.00 pe adresa electronică: primaria.radeni4435@gmail.com   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 20.01.2025  ora 10.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

      Jardan    Liuba 

 Secretara consiliului sătesc, responsabilă de desfășurarea audierilor publice

Proiecte de decizii supuse  consultărilor  publice   pentru şedinţa ordinară al  Consiliului sătesc din   21.01.2025

Proiect  – Decizia privind efectuarea lucrărilor de tăiere şi curăţire pe sectorul de pădure aflat în proprietatea UAT Rădeni

Proiect – Decizia privind modificarea deciziei consiliului sătesc Rădeni nr. 07-30 din 06.12.2024 privind aprobarea bugetului primăriei Rădeni pentru anul 2025 in lectura a doua ”

Proiect – Decizia cons. privind aprobarea materialelor de delimitare a terenului- 25381010650

Proiect – Decizia cons. privind aprobarea materialelor de delimitare a terenului- 25381010651

Proiect – Decizia privind anularea planului geometric nr cadastral 2538112.096 și radierea din baza de date grafice a Registrului Bunurilor Imobile”

Proiect – Decizia privind anularea planului geometric nr cadastral 2538112.136 și radierea din baza de date grafice a Registrului Bunurilor Imobile”

Proiect – Decizia privind reprezentarea în instanţele judecătoreşti

_______________________________________________________________________________________________________________________________

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   şi  dispoziţiei  primarului  nr.155 din 19.11.2024  iniţiază,  începând cu data de  19.11.2024 consultarea publică a proiectelor  de decizie:

1.”Cu privire la  actualizarea   şi  punerea  în  aplicare  a  taxelor   locale  pentru  anul  2025”

2.”Cu  privire la stabilirea cotelor  concrete ale impozitului  funciar  şi  pe  bunurile  imobiliare

pentru   anul   2025”

3.”Cu   privire la aprobarea Nomenclatorului şi tarifelor privind prestarea unor servicii suplimentare    de   stare  civilă cu plată  pentru  anul  2025”

4.”Cu privire la  aprobarea Nomenclatorului  privind  prestarea  unor  servicii  suplimentare  cetăţenilor  de  către  primărie  pentru  anul 2025”

5.„ Cu  privire  la   aprobarea Regulamentului privind  constituirea şi utilizarea mijloacelor Fondului de rezervă al primăriei  Rădeni  pentrua anul 2025”

  1. ”Cu privire la aprobarea structurii, organigramei și efectivul-limită al aparatului primăriei

satului  Rădeni”

  1. „Cu privire la  aprobarea  Regulamentului  privind reglementarea   numărului-limită  al

autoturismului  de serviciu  şi  a  parcursului  limită anual  pentru anul  2025”.

8.„Cu  privire  la  alocarea  motorinei   pentru   automobilul  şefului  de  post pentru  anul  2025”

 9.,, Cu   privire   la  alocarea  mijloacelor   financiare  pentru  alimentarea  elevilor   cl.V-IX din  Gimnaziul   Rădeni  pentru   anul 2025”.

  1. „Cu privire la  aprobarea   cadastrului  funciar  ”

11.“Cu privire la  aprobarea listei bunurilor imobile şi proceselor verbale privind delimitarea   selectivă  ale bunurilor imobile  prorietate  publică ale UAT  Rădeni  şi înregistrarea  dreptului   de proprietate ale bunurilor imobile”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

12.„Cu privire  la efectuarea lucrărilor de tăiere  şi   curăţire  pe  sectorul  de  pădure  aflat  în  proprietatea UAT  Rădeni “

  1. Cu privire la  aprobarea  Programului  de  activitate  al  consiliului  sătesc   Răden  pe  trimestrul  I  al  anului  2025 .
  1. “Cu privire la aprobarea bugetulu primăriei  Rădeni  pentru  anul    2025”.

 

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 05.12.2024  ora  09.00 pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 05.12.2024  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

 

            Jardan    Liuba

Secretarul consiliului sătesc  responsabilă de desfășurarea audierilor public

         Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   şi  dispoziţiei  primarului  nr.151 din 07.11.2024   iniţiază,  începând cu data de  07.11.2024  consultarea publică a proiectelor  de decizie:

1.”Cu privire la  aprobarea Planul de acțiuni privind asigurarea durabilității proiectului­­ „Renovarea infrastructurii Casei de Cultură din satul  Rădeni,raionul Călărași”

2.„Cu privire la  modificarea  deciziei  consiliului sătesc Rădeni  nr. 10/26  din  08.12.2023     privind  aprobarea bugetului primăriei  Rădeni  pentru  anul 2024  in lectura a doua ”

3. „Cu privire la acordarea ajutorului unic”

4.”Cu  privire la aprobarea  dispoziţiei  nr.138  din 02.10.2024 privind acordarea  ajutorulu   unic

5.„Cu privire  la  scutirea  de  plată  pentru   întreţinerea  copiilor  în   IET  „Garofiţa”

6.“Cu privire la aprobarea listei bunurilor imobile şi proceselor verbale privind delimitarea selectivă  ale bunurilor imobile  prorietate  publică ale UAT  Rădeni  şi înregistrarea  dreptului  de proprietate ale bunurilor imobile”

 7.„Cu privire  la  vânzarea- cumpărarea  prin licitaţie  a terenului  agricol  cu  strigare  a terenului  cu  nr. cadastral 2538104.572„Cu privire la darea în arendă prin licitație cu strigare a  terenului agricol cu nr. cadastral   2538106.220

8.”Cu privire la darea în arendă  prin licitaţie cu strigare a terenului  agricol cu nr. cadastral 2538106.220″

9„Cu privire la   aprobarea proiectului  de formare a bunurilor imobile”

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de   12.11.2024  ora  10.00 pe adresa electronică: primaria.radeni4435@gmail.com   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în şedinţă la data  de 12.11.2024  ora 10.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

 

            Jardan    Liuba

Secretarul consiliului sătesc,

Responsabilă de desfășurarea audierilor publice

 

 

PROIECTE DE  DECIZIE  PENTRU  ŞEDINŞA CONSILIULUI  DIN 11.10.2023

Proiect Decizia consiliului privind modificarea bugetului aprobat pentru anul 2023

Proiect Decizia consiliului  privind  efectuarea lucrărilor de tăiere şi curăţire pe sectorul de pădure aflat în proprietatea UAT Rădeni

Proiect -Decizia privind  modificarea deciziei consiliului sătesc nr.04-11 din 27.09.2023 privind inițierea lucrărilor de delimitare a terenului proprietate publică a UAT Rădeni

_____________________________________________________________________

Proiect – Decizia consiliului privind modificarea bugetului aprobat pentru anul 2023

Proiect- Decizia consiliului „Cu privire la expunerea la licitaţie de dare în arendă a terenului proprietate publică , domeniul

Proiect – Decizia consiliului „Cu privire la modificarea deciziei nr.0603 din 09.12.2022 ”Cu privire la stabilirea și punerea în

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

PROIECTE  DE  DECIZIE  PENTRU   ŞEDINŢA  CONSILIULUI  SĂTESC  DIN   15.03.2022

Proiect  –  Decizia cons.satesc privind iniţierea lucrărilor de delimitare – 10,89 ha – Dîrnovăţ

Proiect  –  Decizia cons. privind executarea bugetului aprobat pentru anul 2021

Proiect   – Decizia consiliului sătesc privind activitatea bibliotecii în anul 2021 şi sarcilnile pentru anul 2022

Proiect   – Decizia consiliuului sătesc privind activitatea IET în anul 2021 şi sarcinile pentru anul 2022

Proiect  – Decizia cons. sat. privind activitatea asistentului social în anul 2021 şi sarcinile 2022

Proiect  – Decizia consiliului privind modificarea bugetului – 2022

Proiect  – Decizia consiliului privind modificarea bugetului – 2022

Proiect  – Decizia cu privire la lichidarea incendilori şi consecinţele acestore-incendii-2022

Proiect  – Decizie consiliului cu aprobarea dării de seamă anuală 01.01.2022

________________________________________________________________

PROIECTE   DE  DECIZIE   PENTRU  CONSILIULUI

Proiect -Decizia privind privind iniţierea lucrărilor de delimitare – 2,5578 ha

Proiect -Decizia privind privind iniţierea lucrărilor de delimitare – 3,56 ha

Proiect – Decizia privind privind iniţierea lucrărilor de delimitare – 3,66 ha

Proiect   – Decizia cons. sătes privind iniţierea lucrărilor de delimitare a teren. – 4 TERENURI

Proiect  – Decizia privind aprobarea Nomenclatorului stare civilă pentru anul  2022

Proiect -Deciza cons.satesc cu privire la alocarea motorinei pentru auto şefului de post pentru anul 2022

Proiect – Decizia privind alocarea mijloacelor  financiare pentru alimentarea elevilor V-IX 

Proiect- Decizia cons. satesc privin aprobarea taxelor locale pentru anul  2022

Proiect – Decizia cons.satesc privind Nomenclatoruil tarifelor pentru certificate pentru anul 2022

Proiect – Decizia consiliului privind aprobarea bugetului   pentru  2022

Proiect – Decizia stabilirea cotelor impozitului funciar şi bunurilr imobile  pentru anul 2022

PROIECT – Decizia cons.satesc privind Nomenclatoruil tarifelor pentru certificate  pentru  anul 2022

PROIECT – Decizia consiliului privind stabilirea taxelor pentru emiterea certificatelor de urbanism şi a autorizaţiei de construire şi desfiinţare

PROIECT- Decizia consiliului privind aprobarea regulamentului pentru autoturismului de serviciu  pentru  anul  2022

PROIECT-Decizie consiliului cu aprobarea cadastrului funciar  la  01.01.2022

________________________________________________________________________________

Proiect  -Decizia consiliului satesc privind iniíerea înregistrării primare masive

Proiect  – Decizia consiliului sătesc privind pregătirea instituţiilor bugetare către iarnă -2020-2021

Proiect- Decizia consiliului satesc privind darea de seamă a ÎM -Gospodăria Comunală

Proiect – Decizia consiliului satesc cu modificarea bugetului sătesc pe anul 2020

Proiect   -Decizia consiliului   sătesc reparatia drumurilor Program drumuri bune 2020

Proiect-Decizia consiliului sătesc privind activitatea casei de cultură în anul 2019 şi sarcinile 2020

Proiect- Decizia consiliului sătesc privind aprobarea procesului-verbal referitor la rezultatele inventarierii

Proiect-Decizia consiliului sătesc privind termenii   păşunatului   pentru anul 2020

Proiect -Decizia consiliului sătes privind bilunarului sanitaro- ecologic 2020

Proiect – Decizia cu privire la lichidarea incendiilori şi consecinţele acestora-incendii-2020

Proiect – Decizia consiliului sătesc privind executarea bugetului aprobat pentru anul 2019

Proiect -Decizia consiliului sătesc privind Regulamentul păşunatului -2020–

Proiect -Decizia consiliului sătesc privind extinderea iluminatului stradal -2020

Proiect -Decizia consiliului sătesc privind activitatea bibliotecii în anul 2019 şi sarcilnile pentru anul 2020

Proiect -Decizia consiliului sătesc privind activitatea IET în anul 2019 şi sarcinile pentru anul 2020

Proiect -Decizia consiliului sătesc privind aprobarea Regulamentului intern al primăriei

Proiect -Decizia consiliului sătesc  privind aprobarea porţiunii de drum reparat din Fondul rutier -2020

Decizia nr.07-01 din 26.11.2019 Cu privire la Regulemntul privind constituiirea şi funcţionarea consiliului sătesc Rădeni

Dec.cons_.privind-aprob.Nomenclat.-si-tarifelor-privind-servic.-stare-civila

Decizia cons. satesc privind scutirea de plata impozite pers.fizice

Decizia-cons.-satesc-privin-aprobarea-taxelor-locale

Decizia-cons.satesc-privind-Nomenclatoruil-tarifelor-pentru-certificate-anual

Decizia-stabilirea-cotelor-impozitului-funciar-şi-bunurilor-imobie