×

AVIZE

 

 

         Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   şi  dispoziţiei  primarului  nr.118 din 01.08.2024   iniţiază,  începând cu data de  02.08.2024  consultarea publică a proiectelor  de decizie:

1.”Cu privire la  mersul  acumulării  impozitului funciar  şi  pe bunurile  imobile  la  bugetul  sătesc  Rădeni”

                         /Raportor-  Tîgan  Ecaterina, preceptor  fiscal/

  1. „Cu privire la executarea  bugetului  aprobat    pe  I  semestru  al  anului  2024”

                      /Raportor-  Elena  Pălitu , contabil-şef/

3.„Cu privire la  modificarea  deciziei  consiliului sătesc Rădeni  nr. 10/26  din  08.12.2023     privind  aprobarea bugetului primăriei  Rădeni  pentru  anul 2024  in lectura a doua ”

                    /Raportor-  Elena  Pălitu , contabil-şef/

4 „Cu privire la  stabilirea  cuantumului  indemnizaţiei  pentru  participarea  la  şedinţele  Consiliului sătesc ”

                     /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

5.„Cu privire  la  acordarea  ajutorului   unic”

            /Raportor-  Elena  Pălitu , contabil-şef/

6 . ,, Cu privire la formarea bunurilor  imobile  prin  separare”

                     /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

7. „Cu privire  la  modificarea  deciziei nr.04/11 din 28..05.2024  privind  iniţierea lucrărilor de  delimitare a tereneului proprietate  publică a  UAT  Rădeni”

 /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

8.”Cu  privire la  aprobarea  actului  de  inventariere”

   /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

9.”Cu  privire la  aprobarea  actului  de  inventariere”

/Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

10.“Cu privire la  aprobarea listei bunurilor imobile şi proceselor verbale privind delimitarea selectivă  ale bunurilor imobile  prorietate  publică ale UAT  Rădeni  şi înregistrarea  dreptului  de proprietate ale bunurilor imobile”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/ 

11. „Cu privire  la  vânzarea  terenului de pe lângă  casă atribuit  în folosinţă  temporară şi terenul  cu  care  lotul  de pământ  de pe lângă casă depăşeşte norma prevăzută de legislaţie”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

12. „Cu privire  la  vânzarea- cumpărarea terenului public prin  licitaţie  publică  cu  strigare”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

13.,,Cu privire la aprobarea matetrialelor de delimitare a terenului  proprietate publică UAT  Rădeni”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

14,, Cu privire la stabilirea sectorului de drum din  intravilanul satului Rădeni pentru efectuarea lucrărilor de reparaţie  din  mijloacele financiare acordate  din Fondul  rutier ”

                      /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

15.„Cu privire la propunerea candidaţilor pentru   constituirea  biroului  electoral al secţiei de votare pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor  pentru  funcţia de Preşedinte al  Republicii  Moldova  şi  referendumul republican din data de 20 octombrie 2024”

                         /Raportor-  Ion  Roşca  -primarul satului/

16.”Cu privire la  aprobarea Programului  de  activitate  al  consiliului  sătesc   pentru  tremestrul  IV  al  anului  2024”

                      /Raportor-  Liuba Jardan, secretarul consiliului sătesc/

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 19.08.2024  ora  9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni4435@gmail.com   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în şedinţă la data  de 19.08.2024  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

 

            Jardan    Liuba

Secretarul consiliului sătesc,

responsabilă  de desfăşurarea consultărlor publice

 

 

Primăria satului Rădeni raionul Călăraşi  anunţă  pentru  data  01.07.2024, ora 10.00  în incinta primăriei desfăşurarea  licitaţiei publice „cu strigare” darea  în locaţiune a unei încăperi din incinta Centrului comunitar, cod cadastral -2538112.011cu suprafaţa -10,1 m2, preţul iniţial – 3000 lei .

Taxa de participare 600 lei pentru persoanele fizice, 1200 lei pentru persoanele juridice  se va achita pe contul IBAN MD09TRPDBH142310A11120AA.  Acontul  10% din preţul iniţial al bunului se va achita la contul IBAN MD14TRPCDX518410A01672AA.

Cererile de participare se depun până la 28.06.2024  ,ora 17.00. Tel.0244-31-2-38.

 

 

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   şi  dispoziţiei  primarului  nr.85  din 29.04.2024   iniţiază,  începând cu data de  02.05.2024  consultarea publică a proiectelor  de decizie:

1.„Cu privire la pregătirea instituţiilor bugetare  pentru  buna funcţionare în  perioada rece a  anului 2024-2025”

2 . ,, Cu privire  la  aprobarea  porţiunii  de  drum  din   intravilanul  satului pentru   reparaţie din Fondul  rutier ”

     3.„Cu privire la  modificarea  deciziei  consiliului sătesc Rădeni  nr. 10/26  din  08.12.2023  privind  aprobarea bugetului primăriei  Rădeni  pentru  anul 2024 in lectura a doua ”

4. „Cu privire la dare în locaţiune prin licitaţie publică a unei încăperi proprietate  publică”

5.„Cu privire la aprobarea  Planului  de acțiuni privind implementarea Programului naţional     de control al tuberculozei pentru anii 2024 ”

6.„Cu privire la  aprobara  Regulamentului  privind   constituirea  şi   funcţionarea   consiliului  sătesc Rădeni”

7.“Cu privire  la iniţierea lucrărilor de  delimitare a tereneului proprietate  publică a  UAT  Rădeni”  / contururile  nr.877 , 881   – 20  ha/

8.“Cu privire  la iniţierea lucrărilor de  delimitare a tereneului proprietate  publică a  UAT  Rădeni” / contururile  nr.904,905,908  –  20 ha/

9.“Cu privire  la iniţierea lucrărilor de  delimitare a tereneului proprietate  publică a  UAT  Rădeni” / conturul  nr.692,696,698,710  – 33  ha /

10.“Cu privire  la iniţierea lucrărilor de  delimitare a tereneului proprietate  publică a  UAT  Rădeni” / teren  adiacent  Centrului  cultural – 0,08  ha/

   11.“Cu privire  la iniţierea lucrărilor de  delimitare a tereneului proprietate  publică a  UAT  Rădeni” /conturul  nr.1136  – 0,16 ha/

12.”Cu privire la  aprobarea Programului  de  activitate  al  consiliului  sătesc   pentru  tremestrul  III  al  anului  2024”

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 24.05.2024  ora  9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni4435@gmail.com   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 24.05.2024  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

            Jardan    Liuba

Secretarul consiliului sătesc,

Responsabilă de desfășurarea audierilor public

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:             Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”şi  dispoziţiei  primarului  nr.14 din  17.01.2024   iniţiază  consultare  publică,  începând  cu data de 18.01.2024 a următoarelor proiecte de decizii:

1.“ Cu  privire  la   executarea  bugetului  sătesc  aprobat  pentru  anul  2023”

2.„Cu privire la aprobarea proiectului investiţional “Instalarea  panourilor  fotovoltaice”

  1. ” Cu privire la aprobarea Strategiei de dezvoltare socio-economică a satului  Rădeni  pentu  perioada    anilor  2024 – 2028.”
  2. „ Cu privire la  denumirea  străzilor din  satul  Rădeni”.

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 12.01.2024  ora  9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa:  primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 12.02.2024    ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

            Jardan    Liuba  Secretarul consiliului sătesc,

Responsabilă de desfășurarea audierilor publice

 

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   şi  dispoziţiei  primarului  nr.203 din 27.11.2023  iniţiază,  începând cu data de  27.11.2023 consultarea publică a proiectelor  de decizie:

1.”Cu privire la  aprobarea  bugetului    sătesc  pentru   anul   2024”

2.”Cu privire la  actualizarea   şi  punerea  în  aplicare  a  taxelor   locale  pentru  anul  2024”

3.”Cu  privire la stabilirea cotelor  concrete ale impozitului  funciar  şi  pe  bunurile  imobiliarepentru   anul   2024”

5.”Cu privire la  aprobarea Nomenclatorului  privind  prestarea  unor  servicii  suplimentare  cetăţenilor  de  către  primărie  pentru  anul 2024”

5.”Cu privire la  aprobarea Nomenclatorului  privind  prestarea  unor  servicii  suplimentare  cetăţenilor  de  către  primărie  pentru  anul 2024”

6.„ Cu privire  la  modificarea bugetului   sătesc aprobat  pentru  anul  2023”

7.„Cu  privire  la  alocarea  motorinei   pentru   automobilul  şefului  de  post pentru  anul  2024”            

 8.,, Cu   privire   la  alocarea  mijloacelor   financiare  pentru  alimentarea  elevilor   cl.V-IX din Gimnaziul   Rădeni”.

9 „Cu  privire  la  aprobarea   cadastrului  funciar  ”

  1. Cu privire la  aprobarea  Programului  de  activitate  al  Consiliului  sătesc   Rădenipe  trimestrul  I  al  anului  2024 .

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 07.12.2023  ora  9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 07.12.2023  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

 

            Jardan    Liuba

Secretarul consiliului sătesc,

Responsabilă de desfășurarea audierilor publice

______________________________________________________________________________________________________________________________

         Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   şi  dispoziţiei  primarului  nr.168   din  06.10.2023  iniţiază,  începând cu data de  06.10.2023 consultarea publică a proiectelor  de decizie:

1.„Cu privire la  modificarea  deciziei  consiliului sătesc Rădeni  nr. 06/22  din 09.12.2022   privind  aprobarea bugetului primăriei  Rădeni  pentru  anul  2023 in  lectura a doua ”

2.„Cu  privire la  degrevare  de la  locul  de  muncă permanent”

3.“Cu  privire  la   acordarea  ajutorului  unic”

4 ,, „Cu  privire  la efectuarea lucrărilor de tăiere  şi   curăţire  pe  sectorul  de  pădure  aflat  în   proprietatea UAT  Rădeni “

     5.„Cu privire la modificarea  deciziei consiliului sătesc nr.04/11 din 27.09.2023  privind  inițierea lucrărilor de delimitare  a terenului proprietate publică a  UAT  Rădeni”

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 10.10.2023  ora  17.00  pe adresa pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru   la numărul de telefon/fax +/373/24431238  sau pe adresa satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sînt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 11.10.2023  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  public

            Jardan    Liuba

Secretarul consiliului sătesc,

******************************************************************************************

 

Primăria   Rădeni, raionul Călăraşi  anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei  publice  de     specialist în domeniul perceperii fiscale

La funcția de specialist poate candida persoana persoana care întrunește cumulativ următoarele condiții:

– deține cetățenia Republicii Moldova;

– are studii superioare universitare sau își face studiile în instituții de învățămînt universitar;

– nu a împlinit vârsta de pensionare;

– cunoaște limba română;

– este apt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;

– nu are antecedente penale;

– nu a fost concediat/ă/ în ultimii ani în baza art.86 alin.(1) lit.l), m), și n) din Codul Muncii.

Candidații pentru ocuparea funcției de specialist în domeniul  perceperii  fiscale depun personal sau prin reprezentant, în termen de 20 zile calendaristice din ziua publicării anunțului  în  Monitorul  Oficial  al  Republicii  Moldova.

Dosarul de participare la concurs cuprinde următoarele acte obligatorii:

  1. Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice

vacante prin concurs.

  1. Copia actului de identitate.
  2. Copia actului/actelor de studii.
  3. Copia  carnetului de muncă.
  4. Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de  vedere medical, fizic și neuropsihic, pentru exercitarea funcției.
  1. Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere.

Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, recomandări. În cazul în care dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant, actele necesare pot fi autentificate de notar, ,,certificate” ,,corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează sau prezentate  în copii împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.  În cererea de participare la concurs se indică și lista actelor depuse , cu numerotarea fiecărei file.

Actele pentru participarea la concurs vor fi depuse la Primăria Rădeni, raionul Călărași. Concursul va avea loc în cadrul primăriei Rădeni.

Telefon   de contac:  02443138 ;

Email: primaria.radeni@mail.ru

06  februarie  2023

Aviz privind  iniţierea  concursului  la  funcţia  publică  de  execuţie  – specialist în domeniu perceperii fiscale.

____________________________________________________________________________________________________________________

 

Primăria   Rădeni, raionul Călăraşi  anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei  publice  de     specialist pentru reglementarea proprietăţii  funciare

La funcția de specialist poate candida persoana persoana care întrunește cumulativ următoarele condiții:

– deține cetățenia Republicii Moldova;

– are studii superioare universitare sau își face studiile în instituții de învățămînt universitar;

– nu a împlinit vîrsta de pensionare;

– cunoaște limba română;

– este apt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;

– nu are antecedente penale;

– nu a fost concediat/ă/ în ultimii ani în baza art.86 alin.(1) lit.l), m), și n) din Codul Muncii.

Candidații pentru ocuparea funcției de specialist pentru reglementarea regimului funciar depun personal sau prin reprezentant, în termen de 20 zile calendaristice din ziua publicării anunțului  în  Monitorul  Oficial  al  Republicii  Moldova.

Dosarul de participare la concurs cuprinde următoarele acte obligatorii:

  1. Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice

vacante prin concurs.

  1. Copia actului de identitate.
  2. Copia actului/actelor de studii.
  3. Copia  carnetului de muncă.
  4. Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de  vedere medical, fizic și neuropsihic, pentru exercitarea funcției.
  1. Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere.

Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, recomandări. În cazul în care dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant, actele necesare pot fi autentificate de notar, ,,certificate” ,,corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează sau prezentate  în copii împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.  În cererea de participare la concurs se indică și lista actelor depuse , cu numerotarea fiecărei file.

Actele pentru participarea la concurs vor fi depuse la Primăria Rădeni, raionul Călărași. Concursul va avea loc în cadrul primăriei Rădeni.

Telefon   de contac:  02443138 ;

Email: primaria.radeni@mail.ru

06  februarie  2023

Aviz privind  ocuparea  funcţiei publice de  execuţie – specialist  pentru reglementarea proprietăţii  funciare .  Data  publicării  06 .02.2023

 

Aviz privind  prelungirea concursului pentru  ocuparea  funcţiei  de  director IET”Garofiţa”

 

 

Aviz -concurs     la   funcía  de  director IET „Garofiţa”

Aviz concurs inginer  cadastral- repetat

Anunţ concurs inginer cadastral 2020-repetat

AVIZ – concurs la funcţia vacantă de inginer cadastral – REPEAT

AVIZ-inițierea concursului  pentru  ocuparea   funcției  publice   vacante  de  execuţie

Aviz  privind  organizazarea  audierilor  publice