AVIZE
Primăria Rădeni raionul Călăraşi în temeiul: Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional” şi dispoziţiei primarului nr.118 din 01.08.2024 iniţiază, începând cu data de 02.08.2024 consultarea publică a proiectelor de decizie:
1.”Cu privire la mersul acumulării impozitului funciar şi pe bunurile imobile la bugetul sătesc Rădeni”
/Raportor- Tîgan Ecaterina, preceptor fiscal/
- „Cu privire la executarea bugetului aprobat pe I semestru al anului 2024”
/Raportor- Elena Pălitu , contabil-şef/
3.„Cu privire la modificarea deciziei consiliului sătesc Rădeni nr. 10/26 din 08.12.2023 privind aprobarea bugetului primăriei Rădeni pentru anul 2024 in lectura a doua ”
/Raportor- Elena Pălitu , contabil-şef/
4 „Cu privire la stabilirea cuantumului indemnizaţiei pentru participarea la şedinţele Consiliului sătesc ”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
5.„Cu privire la acordarea ajutorului unic”
/Raportor- Elena Pălitu , contabil-şef/
6 . ,, Cu privire la formarea bunurilor imobile prin separare”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
7. „Cu privire la modificarea deciziei nr.04/11 din 28..05.2024 privind iniţierea lucrărilor de delimitare a tereneului proprietate publică a UAT Rădeni”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
8.”Cu privire la aprobarea actului de inventariere”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
9.”Cu privire la aprobarea actului de inventariere”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
10.“Cu privire la aprobarea listei bunurilor imobile şi proceselor verbale privind delimitarea selectivă ale bunurilor imobile prorietate publică ale UAT Rădeni şi înregistrarea dreptului de proprietate ale bunurilor imobile”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
11. „Cu privire la vânzarea terenului de pe lângă casă atribuit în folosinţă temporară şi terenul cu care lotul de pământ de pe lângă casă depăşeşte norma prevăzută de legislaţie”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
12. „Cu privire la vânzarea- cumpărarea terenului public prin licitaţie publică cu strigare”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
13.,,Cu privire la aprobarea matetrialelor de delimitare a terenului proprietate publică UAT Rădeni”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
14,, Cu privire la stabilirea sectorului de drum din intravilanul satului Rădeni pentru efectuarea lucrărilor de reparaţie din mijloacele financiare acordate din Fondul rutier ”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
15.„Cu privire la propunerea candidaţilor pentru constituirea biroului electoral al secţiei de votare pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru funcţia de Preşedinte al Republicii Moldova şi referendumul republican din data de 20 octombrie 2024”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
16.”Cu privire la aprobarea Programului de activitate al consiliului sătesc pentru tremestrul IV al anului 2024”
/Raportor- Liuba Jardan, secretarul consiliului sătesc/
Scopul proiectelor de decizii este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate despre activitatea primăriei precum și participarea acestora la etapele luării deciziilor.
Recomandările, opiniile pe marginea proiectelor de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 19.08.2024 ora 9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni4435@gmail.com la numărul de telefon +/373/24431238 sau pe adresa primăria satul Rădeni raionul Călăraşi.
Proiectele de decizii propuse sunt disponibile pe pagina WEB şi pe panoul informativ în sediul Primăriei Rădeni.
Grupul de lucru pentru desfăşurarea procesului consultărilor publice se va convoacă în şedinţă la data de 19.08.2024 ora 9.00, pentru examinarea proiectelor de decizii supuse consultărilor publice.
Jardan Liuba
Secretarul consiliului sătesc,
responsabilă de desfăşurarea consultărlor publice
Primăria satului Rădeni raionul Călăraşi anunţă pentru data 01.07.2024, ora 10.00 în incinta primăriei desfăşurarea licitaţiei publice „cu strigare” darea în locaţiune a unei încăperi din incinta Centrului comunitar, cod cadastral -2538112.011cu suprafaţa -10,1 m2, preţul iniţial – 3000 lei .
Taxa de participare 600 lei pentru persoanele fizice, 1200 lei pentru persoanele juridice se va achita pe contul IBAN MD09TRPDBH142310A11120AA. Acontul 10% din preţul iniţial al bunului se va achita la contul IBAN MD14TRPCDX518410A01672AA.
Cererile de participare se depun până la 28.06.2024 ,ora 17.00. Tel.0244-31-2-38.
Primăria Rădeni raionul Călăraşi în temeiul: Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional” şi dispoziţiei primarului nr.85 din 29.04.2024 iniţiază, începând cu data de 02.05.2024 consultarea publică a proiectelor de decizie:
1.„Cu privire la pregătirea instituţiilor bugetare pentru buna funcţionare în perioada rece a anului 2024-2025”
2 . ,, Cu privire la aprobarea porţiunii de drum din intravilanul satului pentru reparaţie din Fondul rutier ”
3.„Cu privire la modificarea deciziei consiliului sătesc Rădeni nr. 10/26 din 08.12.2023 privind aprobarea bugetului primăriei Rădeni pentru anul 2024 in lectura a doua ”
4. „Cu privire la dare în locaţiune prin licitaţie publică a unei încăperi proprietate publică”
5.„Cu privire la aprobarea Planului de acțiuni privind implementarea Programului naţional de control al tuberculozei pentru anii 2024 ”
6.„Cu privire la aprobara Regulamentului privind constituirea şi funcţionarea consiliului sătesc Rădeni”
7.“Cu privire la iniţierea lucrărilor de delimitare a tereneului proprietate publică a UAT Rădeni” / contururile nr.877 , 881 – 20 ha/
8.“Cu privire la iniţierea lucrărilor de delimitare a tereneului proprietate publică a UAT Rădeni” / contururile nr.904,905,908 – 20 ha/
9.“Cu privire la iniţierea lucrărilor de delimitare a tereneului proprietate publică a UAT Rădeni” / conturul nr.692,696,698,710 – 33 ha /
10.“Cu privire la iniţierea lucrărilor de delimitare a tereneului proprietate publică a UAT Rădeni” / teren adiacent Centrului cultural – 0,08 ha/
11.“Cu privire la iniţierea lucrărilor de delimitare a tereneului proprietate publică a UAT Rădeni” /conturul nr.1136 – 0,16 ha/
12.”Cu privire la aprobarea Programului de activitate al consiliului sătesc pentru tremestrul III al anului 2024”
Scopul proiectelor de decizii este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate despre activitatea primăriei precum și participarea acestora la etapele luării deciziilor.
Recomandările, opiniile pe marginea proiectelor de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 24.05.2024 ora 9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni4435@gmail.com la numărul de telefon +/373/24431238 sau pe adresa primăria satul Rădeni raionul Călăraşi.
Proiectele de decizii propuse sunt disponibile pe pagina WEB şi pe panoul informativ în sediul Primăriei Rădeni.
Grupul de lucru pentru desfăşurarea procesului consultărilor publice se va convoacă în
şedinţă la data de 24.05.2024 ora 9.00, pentru examinarea proiectelor de decizii supuse consultărilor publice.
Jardan Liuba
Secretarul consiliului sătesc,
Responsabilă de desfășurarea audierilor public
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Primăria Rădeni raionul Călăraşi în temeiul: Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”şi dispoziţiei primarului nr.14 din 17.01.2024 iniţiază consultare publică, începând cu data de 18.01.2024 a următoarelor proiecte de decizii:
1.“ Cu privire la executarea bugetului sătesc aprobat pentru anul 2023”
2.„Cu privire la aprobarea proiectului investiţional “Instalarea panourilor fotovoltaice”
- ” Cu privire la aprobarea Strategiei de dezvoltare socio-economică a satului Rădeni pentu perioada anilor 2024 – 2028.”
- „ Cu privire la denumirea străzilor din satul Rădeni”.
Scopul proiectelor de decizii este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate despre activitatea primăriei precum și participarea acestora la etapele luării deciziilor.
Recomandările, opiniile pe marginea proiectelor de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 12.01.2024 ora 9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru la numărul de telefon +/373/24431238 sau pe adresa: primăria satul Rădeni raionul Călăraşi.
Proiectele de decizii propuse sunt disponibile pe pagina WEB şi pe panoul informativ în sediul Primăriei Rădeni.
Grupul de lucru pentru desfăşurarea procesului consultărilor publice se va convoacă în
şedinţă la data de 12.02.2024 ora 9.00, pentru examinarea proiectelor de decizii supuse consultărilor publice.
Jardan Liuba Secretarul consiliului sătesc,
Responsabilă de desfășurarea audierilor publice
Primăria Rădeni raionul Călăraşi în temeiul: Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional” şi dispoziţiei primarului nr.203 din 27.11.2023 iniţiază, începând cu data de 27.11.2023 consultarea publică a proiectelor de decizie:
1.”Cu privire la aprobarea bugetului sătesc pentru anul 2024”
2.”Cu privire la actualizarea şi punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2024”
3.”Cu privire la stabilirea cotelor concrete ale impozitului funciar şi pe bunurile imobiliarepentru anul 2024”
5.”Cu privire la aprobarea Nomenclatorului privind prestarea unor servicii suplimentare cetăţenilor de către primărie pentru anul 2024”
5.”Cu privire la aprobarea Nomenclatorului privind prestarea unor servicii suplimentare cetăţenilor de către primărie pentru anul 2024”
6.„ Cu privire la modificarea bugetului sătesc aprobat pentru anul 2023”
7.„Cu privire la alocarea motorinei pentru automobilul şefului de post pentru anul 2024”
8.,, Cu privire la alocarea mijloacelor financiare pentru alimentarea elevilor cl.V-IX din Gimnaziul Rădeni”.
9 „Cu privire la aprobarea cadastrului funciar ”
- Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului sătesc Rădenipe trimestrul I al anului 2024 .
Scopul proiectelor de decizii este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate despre activitatea primăriei precum și participarea acestora la etapele luării deciziilor.
Recomandările, opiniile pe marginea proiectelor de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 07.12.2023 ora 9.00 pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru la numărul de telefon +/373/24431238 sau pe adresa primăria satul Rădeni raionul Călăraşi.
Proiectele de decizii propuse sunt disponibile pe pagina WEB şi pe panoul informativ în sediul Primăriei Rădeni.
Grupul de lucru pentru desfăşurarea procesului consultărilor publice se va convoacă în
şedinţă la data de 07.12.2023 ora 9.00, pentru examinarea proiectelor de decizii supuse consultărilor publice.
Jardan Liuba
Secretarul consiliului sătesc,
Responsabilă de desfășurarea audierilor publice
______________________________________________________________________________________________________________________________
Primăria Rădeni raionul Călăraşi în temeiul: Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional” şi dispoziţiei primarului nr.168 din 06.10.2023 iniţiază, începând cu data de 06.10.2023 consultarea publică a proiectelor de decizie:
1.„Cu privire la modificarea deciziei consiliului sătesc Rădeni nr. 06/22 din 09.12.2022 privind aprobarea bugetului primăriei Rădeni pentru anul 2023 in lectura a doua ”
2.„Cu privire la degrevare de la locul de muncă permanent”
3.“Cu privire la acordarea ajutorului unic”
4 ,, „Cu privire la efectuarea lucrărilor de tăiere şi curăţire pe sectorul de pădure aflat în proprietatea UAT Rădeni “
5.„Cu privire la modificarea deciziei consiliului sătesc nr.04/11 din 27.09.2023 privind inițierea lucrărilor de delimitare a terenului proprietate publică a UAT Rădeni”
Scopul proiectelor de decizii este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate despre activitatea primăriei precum și participarea acestora la etapele luării deciziilor.
Recomandările, opiniile pe marginea proiectelor de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 10.10.2023 ora 17.00 pe adresa pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru la numărul de telefon/fax +/373/24431238 sau pe adresa satul Rădeni raionul Călăraşi.
Proiectele de decizii propuse sînt disponibile pe pagina WEB şi pe panoul informativ în sediul Primăriei Rădeni.
Grupul de lucru pentru desfăşurarea procesului consultărilor publice se va convoacă în
şedinţă la data de 11.10.2023 ora 9.00, pentru examinarea proiectelor de decizii supuse consultărilor public
Jardan Liuba
Secretarul consiliului sătesc,
******************************************************************************************
Primăria Rădeni, raionul Călăraşi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice de specialist în domeniul perceperii fiscale
La funcția de specialist poate candida persoana persoana care întrunește cumulativ următoarele condiții:
– deține cetățenia Republicii Moldova;
– are studii superioare universitare sau își face studiile în instituții de învățămînt universitar;
– nu a împlinit vârsta de pensionare;
– cunoaște limba română;
– este apt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
– nu are antecedente penale;
– nu a fost concediat/ă/ în ultimii ani în baza art.86 alin.(1) lit.l), m), și n) din Codul Muncii.
Candidații pentru ocuparea funcției de specialist în domeniul perceperii fiscale depun personal sau prin reprezentant, în termen de 20 zile calendaristice din ziua publicării anunțului în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.
Dosarul de participare la concurs cuprinde următoarele acte obligatorii:
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice
vacante prin concurs.
- Copia actului de identitate.
- Copia actului/actelor de studii.
- Copia carnetului de muncă.
- Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic și neuropsihic, pentru exercitarea funcției.
- Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere.
Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, recomandări. În cazul în care dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant, actele necesare pot fi autentificate de notar, ,,certificate” ,,corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează sau prezentate în copii împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În cererea de participare la concurs se indică și lista actelor depuse , cu numerotarea fiecărei file.
Actele pentru participarea la concurs vor fi depuse la Primăria Rădeni, raionul Călărași. Concursul va avea loc în cadrul primăriei Rădeni.
Telefon de contac: 02443138 ;
Email: primaria.radeni@mail.ru
06 februarie 2023
____________________________________________________________________________________________________________________
Primăria Rădeni, raionul Călăraşi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice de specialist pentru reglementarea proprietăţii funciare
La funcția de specialist poate candida persoana persoana care întrunește cumulativ următoarele condiții:
– deține cetățenia Republicii Moldova;
– are studii superioare universitare sau își face studiile în instituții de învățămînt universitar;
– nu a împlinit vîrsta de pensionare;
– cunoaște limba română;
– este apt din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
– nu are antecedente penale;
– nu a fost concediat/ă/ în ultimii ani în baza art.86 alin.(1) lit.l), m), și n) din Codul Muncii.
Candidații pentru ocuparea funcției de specialist pentru reglementarea regimului funciar depun personal sau prin reprezentant, în termen de 20 zile calendaristice din ziua publicării anunțului în Monitorul Oficial al Republicii Moldova.
Dosarul de participare la concurs cuprinde următoarele acte obligatorii:
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice
vacante prin concurs.
- Copia actului de identitate.
- Copia actului/actelor de studii.
- Copia carnetului de muncă.
- Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic și neuropsihic, pentru exercitarea funcției.
- Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere.
Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, recomandări. În cazul în care dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant, actele necesare pot fi autentificate de notar, ,,certificate” ,,corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează sau prezentate în copii împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În cererea de participare la concurs se indică și lista actelor depuse , cu numerotarea fiecărei file.
Actele pentru participarea la concurs vor fi depuse la Primăria Rădeni, raionul Călărași. Concursul va avea loc în cadrul primăriei Rădeni.
Telefon de contac: 02443138 ;
Email: primaria.radeni@mail.ru
06 februarie 2023
Aviz privind prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei de director IET”Garofiţa”
Aviz -concurs la funcía de director IET „Garofiţa”
Aviz concurs inginer cadastral- repetat
Anunţ concurs inginer cadastral 2020-repetat
AVIZ – concurs la funcţia vacantă de inginer cadastral – REPEAT
AVIZ-inițierea concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de execuţie