Primăria Rădeni raionul Călăraşi în temeiul: Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional” şi dispoziţiei primarului nr.155 din 19.11.2024 iniţiază, începând cu data de 19.11.2024 consultarea publică a proiectelor de decizie:
1.”Cu privire la actualizarea şi punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2025”
2.”Cu privire la stabilirea cotelor concrete ale impozitului funciar şi pe bunurile imobiliare
pentru anul 2025”
3.”Cu privire la aprobarea Nomenclatorului şi tarifelor privind prestarea unor servicii suplimentare de stare civilă cu plată pentru anul 2025”
4.”Cu privire la aprobarea Nomenclatorului privind prestarea unor servicii suplimentare cetăţenilor de către primărie pentru anul 2025”
5.„ Cu privire la aprobarea Regulamentului privind constituirea şi utilizarea mijloacelor Fondului de rezervă al primăriei Rădeni pentrua anul 2025”
- ”Cu privire la aprobarea structurii, organigramei și efectivul-limită al aparatului primăriei
satului Rădeni”
- „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind reglementarea numărului-limită al
autoturismului de serviciu şi a parcursului limită anual pentru anul 2025”.
8.„Cu privire la alocarea motorinei pentru automobilul şefului de post pentru anul 2025”
9.,, Cu privire la alocarea mijloacelor financiare pentru alimentarea elevilor cl.V-IX din Gimnaziul Rădeni pentru anul 2025”.
- „Cu privire la aprobarea cadastrului funciar ”
11.“Cu privire la aprobarea listei bunurilor imobile şi proceselor verbale privind delimitarea selectivă ale bunurilor imobile prorietate publică ale UAT Rădeni şi înregistrarea dreptului de proprietate ale bunurilor imobile”
/Raportor- Ion Roşca -primarul satului/
12.„Cu privire la efectuarea lucrărilor de tăiere şi curăţire pe sectorul de pădure aflat în proprietatea UAT Rădeni “
- Cu privire la aprobarea Programului de activitate al consiliului sătesc Răden pe trimestrul I al anului 2025 .
- “Cu privire la aprobarea bugetulu primăriei Rădeni pentru anul 2025”.
Scopul proiectelor de decizii este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate despre activitatea primăriei precum și participarea acestora la etapele luării deciziilor.
Recomandările, opiniile pe marginea proiectelor de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 05.12.2024 ora 09.00 pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru la numărul de telefon +/373/24431238 sau pe adresa primăria satul Rădeni raionul Călăraşi.
Proiectele de decizii propuse sunt disponibile pe pagina WEB şi pe panoul informativ în sediul Primăriei Rădeni.
Grupul de lucru pentru desfăşurarea procesului consultărilor publice se va convoacă în
şedinţă la data de 05.12.2024 ora 9.00, pentru examinarea proiectelor de decizii supuse consultărilor publice.
Jardan Liuba
Secretarul consiliului sătesc,
Responsabilă de desfășurarea audierilor public