×

Primăria Rădeni  raionul  Călăraşi   în   temeiul:   Legii nr.100 din 22 decembrie 2018 cu privire la actele normative, Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie2008 privind transparența în procesul decizional și a Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”   şi  dispoziţiei  primarului  nr.155 din 19.11.2024  iniţiază,  începând cu data de  19.11.2024 consultarea publică a proiectelor  de decizie:

 

1.”Cu privire la  actualizarea   şi  punerea  în  aplicare  a  taxelor   locale  pentru  anul  2025”

2.”Cu  privire la stabilirea cotelor  concrete ale impozitului  funciar  şi  pe  bunurile  imobiliarepentru   anul   2025”

3.”Cu   privire la aprobarea Nomenclatorului şi tarifelor privind prestarea unor servicii suplimentare  de   stare  civilă cu plată  pentru  anul  2025”

4.”Cu privire la  aprobarea Nomenclatorului  privind  prestarea  unor  servicii  suplimentare  cetăţenilor  de  către  primărie  pentru  anul 2025”

5.„ Cu  privire  la   aprobarea Regulamentului privind  constituirea şi utilizarea mijloacelor Fondului de rezervă al primăriei  Rădeni  pentrua anul 2025”

  1. ”Cu privire la aprobarea structurii, organigramei și efectivul-limită al aparatului primăriei   satului  Rădeni”
  1. „Cu privire la  aprobarea  Regulamentului  privind reglementarea   numărului-limită  al autoturismului  de serviciu  şi  a  parcursului  limită anual  pentru anul  2025”.
  2. „Cu  privire  la  alocarea  motorinei   pentru   automobilul  şefului  de  post pentru  anul  2025”

      9.,, Cu   privire   la  alocarea  mijloacelor   financiare  pentru  alimentarea  elevilor   cl.V-IX din  Gimnaziul   Rădeni  pentru   anul 2025”.

  1. „Cu privire la  aprobarea   cadastrului  funciar  ”

11.“Cu privire la  aprobarea listei bunurilor imobile şi proceselor verbale privind delimitarea    selectivă  ale bunurilor imobile  prorietate  publică ale UAT  Rădeni  şi înregistrarea  dreptului    de proprietate ale bunurilor imobile”

12.„Cu privire  la efectuarea lucrărilor de tăiere  şi   curăţire  pe  sectorul  de  pădure  aflat  în   proprietatea UAT  Rădeni “

  1. Cu privire la  aprobarea  Programului  de  activitate  al  consiliului  sătesc   Rădeni  pe  trimestrul  I  al  anului  2025 .
  1. “Cu privire la aprobarea bugetulu primăriei  Rădeni  pentru  anul    2025”.

 

           Scopul proiectelor  de  decizii  este de a aduce la cunoştinţa părţilor interesate   despre  activitatea primăriei  precum  și participarea acestora  la etapele  luării  deciziilor.

Recomandările, opiniile  pe marginea proiectelor  de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până pe data de 05.12.2024  ora  09.00 pe adresa electronică: primaria.radeni@mail.ru   la numărul de telefon +/373/24431238  sau pe adresa primăria  satul  Rădeni  raionul  Călăraşi.

Proiectele de decizii propuse   sunt  disponibile pe  pagina WEB   şi   pe  panoul  informativ  în  sediul   Primăriei  Rădeni.

Grupul de lucru  pentru desfăşurarea  procesului consultărilor publice  se  va convoacă în

şedinţă la data  de 05.12.2024  ora 9.00, pentru  examinarea  proiectelor  de  decizii  supuse  consultărilor  publice.

 

            Jardan    Liuba

Secretarul consiliului sătesc,

Responsabilă de desfășurarea audierilor public